onsdag 1 juli 2009

VAAAARMT!

Ja, nu när äääntligen sommaren är här får man ju bara inte klaga. Men varmt är det ju. Tror jag duschar två gånger om dagen nu, men ändå lika svettig och kladdig efter en halvtimme. Någon strand har det faktiskt inte blivit ännu, lite svårt själv med två ungar och komma iväg. Något körkort har man ju inte så då hade det blivit vagnen, och jag tror ungarna hade varit svimfärdiga när man väl kommit ner till havet!


Nåväl, har köpt mig en ny brun-utan-sol kräm som jag har provat. Köpte den på Apoteket (Acos egna) för 89kr. Ok faktiskt, går in i huden ganska snabbt. Och man luktar inte så värst brun-utan-sol-aktigt heller. Färgen ska ske lite succesivt, så jag ska smörja in mig igen idag.

Bild: Apoteket.se

1 kommentar:

Hanna sa...

hej! kul att du kika in i min blogg! =)

din blogg verkar helmysig, trots att jag inte hunnit läsa så mycket... ännu! ^^

vilka fina kids du har! neo´s bror ska oxå heta mio (om han inte får en syster då, haha!)

ha de gott i värmen!! kram hanna